Скочи на садржај

Optimizacija sajta i samostalan rad

3 октобра, 2014

Postoji možda mali pomak u interesovanju za optimizaciju sajtova za Google, ali je to još uvek sve na nivou, mogu i ja sam. Ok sve se u životu može naučiti i savladati, nisam se ni ja naučen rodio. Većina njih misli da je to stotinak eura optimizacija sajtova, i nisu mi jasni ljudi kada im kažeš da je minimalna cena po kojoj radim 300 € i da može samo da bude više, ljutito odgovaraju da mogu i oni to da nauče samo im treba vremena. Optimizacija sajtova nije atomska fizika. Naravno da mogu, ali koliko će biti uspešni u tome, videće sami. Bilo je takvih slučajeva i petljancija, ali onda im povećam cenu. Zašto? Svega toga ne bi bilo da je Pera otišao odmah u policiju, odnosno da ste odmah javili i da sam ja počeo od čiste situacije. Ovako moram da vas čistim od negativnih linkova, i rizikujem da zbog vaših brljotina nestanete sa google, pa da ja ispadnem kriv. Zato je i sada skuplje jedno 70%, baš zbog tog rizika. A tek izrada sajtova, kakve sam sajtove sve video do sada pa to je neverovatno, do nabudženih kodova i scripti, do tirkiznih boja. I sve prolazi, svaka roba ima svoga kupca, samo Google postavlja pravila koja se moraju poštovati. Zato ga i volim, zato jer je pravedan i amaterima ostavlja malo prostora.

From → izrada sajta

Оставите коментар

Постави коментар