Скочи на садржај

Optimizacija sajta i izrada sajta

13 фебруара, 2014

U postu koji sam napisao pre nekoliko dana, kako uraditi optimizaciju sajta za google , gde su objašnjene neke osnovne stvri koje morate znati pre i nego što pokrente izradu sajta, a odnose se na istraživanje tržišta i odrđivanje ključnih reči koje su glavne za optimizaciju sajta.

Optimizacija sajta, blog, mobilni uređaji

Sada kada imate ideju o stranicama koje bi trebalo da budu na vašem sajtu, sledeći korak je da uradite najbolji sajt u vašoj industriji uz pomoć profesionalnog veb dizajnera ili agencije za izrad sajtova bacite se na izradu sajta čiji će fokus biti na vašim potencijalnim krisnicima usluga.

Google šef veb spama, Matt Cutts, savetuje vlasnicima sajtova da urade velike sajtova koje korisnici vole i žele da pričaju svojim prijateljima o – sajtovima koje će korisnici posećivati iznova i iznova i opet mu se vraćati. Sadržaj sajta je osnovni deo optimizacije sajta. Svaki sajt izgrađen u 2013 bi trebalo da bude optimizovan za mobilne uređaje, i onaj ko vam radi sajt da se pobrine za pregled na pametnim telefonima. VordPress je sjajna platforma za izradu sajta i sasvim je dovoljan  za većinu malih i srednjih preduzeća zbog svoje jednostavnosti, fleksibilnosti , podrška, ugrađenim SEO funkcijama , i pristup ogromnoj biblioteci slobodnih i premijum dodataka.

Pokrenite blog na svom sajtu i pišite članke za ciljne grupe

Ne morate da pokrenete blog, ali započnete sopstveno objavljivanje sadržaja na zakazanoj ritmičnoj osnovi. Ja ne zagovaram da pretvorite vaš posao u izdavačku kuću postavljanjem sadržaja svaki dan. Zakazivanje dodavanja sadržaja nedeljno, dvonedeljno , dvomesečno, ili mesečne ispravke je moja preporuka – doslednost je ključ. Takođe, imajte na umu da sadržaj ne mora da bude tekst – na primer, arhitektonska firma mogla da objavi profesionalno snimljene fotografije svojih projekata ili trgovac nekretninama mogao bi objaviti nedeljne video snimke. Objavljivanje sadržaja koji je skrojen prema navikama svoje ciljne publike je cilj.

Izgradite reputaciju na društvenim meržama

Pridružite se na Google+ i onda na još jednu ili dve druge socijalne medijske platforme gde ćete graditi svoju reptaciju. Imate mnogo opcija koje možete izabrati, kao što su Facebook, LinkedIn, Tvitter, Pinterest, i još mnogo toga. Društveni mediji vam omogućava da povežete sa vašim klijentima,  publikom za sadržaj koji ste proizveli. Razumevanje i negovanje ovih odnosa će brzo dati rezultate i pomoći vašem SEO na duge staze.

Оставите коментар

Постави коментар